automatyczne logowanie

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 21:13:24 CEST

On Tue, 21 Sep 2004 11:14:01 +0200
wolvverine w tarchomin.pl wrote:

> Osobnik zwany Piotr Grymkowski w liście datowanym 21 września 2004 (08:48:30) raczył napisać:

> a zajrzałeś w ogóle do konfiguracji GDM, KDM ?? tam jest jak wół: loguj
> wybranego usera po okreslonym czasie, (opcja system w gdm na ekranie
> logowania/konfiguracja )

wiem ze jest kiedys probowalem-niedzialalo i sobie odinstalowalem, teraz
mam xfce i fajnie by bylo jak by bezposrednio po zaladowaniu wszystkich
uslug mnie automagicznie zalogowalo i uruchomilo xfce( tak jak mowil po-
przednik- moze jest jakis skrypcik do init.d zeby automatycznie wpisywalo
login, haslo itp a pozniej odpalalo jakis desktop)