poldek - gphoto2

wscislowski wscislowski w ramiko.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 21:22:59 CEST

Dnia 2004-09-21 21:02, Użytkownik havner napisał:

> Poczekac, az indeksy sie zrobia.

Dzięki będę cierpliwy :)

A przy okazji w PLD LiveCD jest taka fajna zakładka w panelu sterowania
"aparat cyfrowy".
Wystarczy zainstalować gtkam by się pojawiła czy coś jeszcze trzeba coś
czarować?
Jakoś nie mogę tego namierzyć.

Pozdrawiam!
Bocian

PS
Może się przyda do beta-3 :)
Próbowałem postawić ten desktop dla szwagra z LiveCD (beta-2) ale coś
tam jest dziwnie z ppp/kppp. Próba komunikacji z modemem powoduje
przywieszanie kppp albo otwieranie się jego menu. Nie potrafiłem sobie z
tym poradzić, a wersja z bootkietki działa. Przetestowałem to na kilku
sprzętach. (modem to standardowy zewnętrzny DeskPorte na ttyS0)