poldek -i

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Czw, 23 Wrz 2004, 18:19:31 CEST

It seems like on Thursday 23 of September 2004 10:10, Dariusz Wlodarczyk
typed:
> Powtarzam, że o ile pamiętam (a pamięć mam niezłą) to poldek działał
> tak, że pozwalał na zainstalowanie dwóch kerneli (i tylko ten pakiet
> traktował w ten sposób), Jeśli to się zmieniło (nie instalowałem
> ostatnio nowego kernela) to szkoda, że ktoś postanowił popsuć bardzo
> dobry feature. Żadna ingerencja w rpm-a nie była o ile się nie mylę do
> tego potrzebna.
>
> Inna sprawa z pozostałymi pakietami - tam powinno walić konfliktami.

I tak jest. Przynajmniej po części i nie by default. W końcu kernel to tylko
jeden z 10k pakietów. Poza tym nie widzę _żadnego_ powodu, dla którego on
jeden miałby być traktowany odmiennie. Bo nie miałbym najmniejszej ochoty
przekopywać się przez całego mana, żeby dowiedzieć się, iż ten Jeden Jedyny
pakiet jest odosobnionym przypadkiem z powodu igorancji i braku oczytania
userów poldka[1]. Może tak być traktowany na *wyraźne* życzenie usera. Jak
mu coś takiego potrzebne, to sobie poczyta. Napewno nie odwrotnie.

Gwoli ścisłości: powyższa funkcjonalność jest dostępna od dawien dawna.
Wystarczy wykonanie tak prostej czynności jak przeczytanie helpa (już nie
mówiąc o manie) do poldka.

[1] - przynajmniej ich części.
-=- Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php -=-
To follow the path: look to the master, follow the master,
     walk with the master, see through the master, become the master.