poldek -i

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Czw, 23 Wrz 2004, 19:59:17 CEST

Dnia 23-09-2004, czw o godzinie 19:46 +0200, Adam Gapiński napisał(a):
> Osóbka znana jako Łukasz Filut, wystukała:

> Coś sciemniasz:
> $ poldek -I
> poldek: błędna opcja -- I

Chodzi o install -I w trybie interaktywnym, ale w manie faktycznie nic o
tym nie ma chyba że to można uznać za opis tej opcji
       Tryb interaktywny uzyskujemy uruchamiając

           poldek [OPCJA...] --shell [-f]

       co przełącza do interfejsu readline. Będąc w linii poleceń wpisz
       'help', a reszta powinna wyjaśnić się sama.

       [ciąg dalszy nastąpi...]
;>
Krystian T

        "errare humanum est..."