Problem z Neostradą - nie łączy sie - gdzie szukać błędu ?

Paweł S pawcio-s w go2.pl
Czw, 23 Wrz 2004, 22:15:53 CEST

Witam!

Mam problem z Neostradą - modem to Sagem TePsy. Robiłem dokładnie wg. opisu
jak jest podane na stronie: http://pl.docs.pld-linux.org/siec_neo_sagem.html

Dodam że próbowałem też wziąść RCD to najnowsze i tam pod koniec ładowania
usług wyświetliło że wykrył modem i że należy zmienić w pliku login i
hasełko. Po edycji pliku i wpisaniu ifup ppp0 nie ma synchronizacji i nie
łączy sie.

Jako że troszke to zajmuje to ustawienia wystawiłem na www oto one:

http://klub.chip.pl/pawcio_s/chap-secrets
http://klub.chip.pl/pawcio_s/connect-errors
http://klub.chip.pl/pawcio_s/dmesg
http://klub.chip.pl/pawcio_s/eagle-usb.conf
http://klub.chip.pl/pawcio_s/ifcfg-ppp0
http://klub.chip.pl/pawcio_s/modprobe.conf
http://klub.chip.pl/pawcio_s/options
http://klub.chip.pl/pawcio_s/plikfstab
http://klub.chip.pl/pawcio_s/plikmodules
http://klub.chip.pl/pawcio_s/proc-usb

Nie nawiązuje połączenia w ogóle, zauważyłem że gdy startne kompa to owszem
2 diodki sie palą - ale jak dochodzi do miejsca gdzie ładuje sie moduł
eagle-usb to już tylko 1 dioda sie zapala po prawej stronie. Dodam że pod
Windowsem problemu nie ma żadnego. Łączy sie bezproblemowo.

Ma ktoś jakieś pomysły co jest nie tak ?

Sprzęt to jakiś IBM na PII 400, 256 mb RAMu, hdd 40gb.

A PLD było instalowane wczoraj, czyli tam jest kernel 2.6.7-3.

Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek uwagi - co nie tak :/

Pozdrawiam PawciooS