problem z cronem

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 24 Wrz 2004, 01:36:36 CEST

On Fri, Sep 24, 2004 at 12:39:53AM +0200, Lukasz Klimek wrote:
> właśnie napotkałem na dziwny problem z cronem. Odpalam go z roota
> (cron -e) i wpisuję jakieś zmiany. Daję :x (vi ;) ) i otrzymuję
który vi?
jeżeli ten z vim-static, to problem znany i nierozwiązany. vim-static
nieprawidłowo obsługiwał/obsługuje pliki - zamiast modyfikować
istniejący, tworzy nowy o takiej samej nazwie.. co powoduje że
crontab/edquota nie działa...
zainstaluj np elvisa ;) (i dopisz do bugs/faq... ;)

(chyba że to coś innego...)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała