Problem z Neostradą - nie łączy sie - gdzie szukać błędu ?

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 24 Wrz 2004, 09:46:07 CEST

Dnia 24-09-2004, pią o godzinie 09:26 +0200, Michal Abramowicz napisał
(a):

> Czasem i mi tez nie chce za pierwszym razem wystartowac syfostrada.
> W /proc/driver/eagle-costam/ zobaczysz jaki ma status modem.
> U mnie pomagało po starcie routera wyjęcie kabla usb z modemu, włozenie'
> i wydanie tego polecenia na które oczekuje (wpisane w pliku w
> /proc/driver/eagle-costam/) adictr_csotam -d i potem hula.
>
> Albo jesli ci się nie synchronizuje to moze kabel_problem ?

To nie tak.

Jak wlaczam komputer neo jest zsynchronizowana.
Swiaca sie 2 lampki.
Wszystko jest ok itd.

Po zaladowaniu modulu

# modprobe eagle-usb

czy jak mu tam jedna lampka gasnie i juz sie nie zapala

Potem
# eaglectrl -w

i wisi.

Zakladam ze wszystko jest skonfigurowane porawnie.

ten blad w connect-errors tez mialem ale gdzies zmeinilem /bin/sh na
/bin/bash i spowrotem i juz go nie mam.

Nie mam zadnych bladow.

Potem jest tylko to w logach

kernel: [eagle-usb] driver V2 loaded
kernel: [eagle-usb] New pre-firmware modem detected
kernel: [eagle-usb] Uploading firmware..
kernel: [eagle-usb] Binding eu_instance_t to USB 001/003
kernel: usbcore: registered new driver eagle-usb
kernel: usb 1-2: USB disconnect, address 3
kernel: [eagle-usb] Pre-firmware modem removed
kernel: usb 1-2: new full speed USB device using address 4
kernel: [eagle-usb] New USB ADSL device detected, waiting for DSP code...
kernel: [eagle-usb] Interface 0 accepted.
kernel: [eagle-usb] created proc entry at : /proc/driver/eagle-usb/001-004
kernel: [eagle-usb] ioctl EU_IO_OPTIONS received
kernel: [eagle-usb] ioctl EU_IO_DSP received
kernel: [eagle-usb] Loading DSP code to device...
kernel: [eagle-usb] DSP code successfully loaded to device

TiweK