Problem z Neostradą - nie łączy sie - gdzie szukać błędu ?

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 24 Wrz 2004, 10:33:25 CEST

Dnia 24-09-2004, pią o godzinie 10:14 +0200, Andrzej Zawadzki napisał
(a):

> ?!?! Jeszcze _nigdy_ tak nie miałem.
> Czyli Ty masz tak, że jak tylko modem ma zasilanie to już jest z TPSA
> połączon?
> Bo u mnie świeci się 1 diodka.
> Póżniej przy podnoszniu interfejsu 2 do mnie mruga i jak modem jest
> zsychronizoawany świecą się obie - i ZTCW tak powinno być.

Najpierw jedna potem 2 2 jak podniesie sie usb chyba, znaczy
zsynchronizuje sie modem.

Potem jak sie laczy to zaczyna jdna mrugac a potem pala sie znowu 2.

Tak jest pod windows.

Pod linuxem jest tak samo oprocz do czasu proby polacznia.

Po zaladowaniu eagle-usb jedna dioda gasnie i po wszystkim.

TiweK