Coś nie tak w KDE 3.3.0

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 24 Wrz 2004, 15:22:01 CEST

Dnia piątek, 24 września 2004 15:03, Jacek Rzęsista napisał:
[...]
> mam te same wersje i mam takie same objawy - u mnie nie działa poprawnie.
> Więc to chyba nie te pakiety ....

Zuważyłem, że niestabilnie działa np. kget. Jest to niestety
niedeterministyczne. Przed chwilą nie mogłem niczego ściągnąć z konquerora,
bo uruchamiany przez niego kget ciągle dostawał signal 11. Tak samo
odpalany ręcznie. Wystarczyło wyjść z X-ów, wejść spowrotem i już działa
poprawnie. Nie wiem, dlaczego tak się dzieje.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498