[...]

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 24 Wrz 2004, 22:47:53 CEST

On Fri, Sep 24, 2004 at 10:33:51PM +0200, Mateusz Potrykus wrote:
> Powiem krótko: dość już się namęczyłem z tym serwerowym
> shit'tem i nie mam zamiaru się z tym dalej męczyć, PLD zostanie
> już taki niedorobiony do końca i ma u mnie duże minusy, jest to
> poprostu Linux, który wykonuje wszystko 'na około'.
no to nie męcz. ani siebie, ani tych którym pld dziala ;)
pld jest dla tych co umieją myśleć i czytać.

jak ktoś nie potrafi ani pomysleć, ani poczytać, ani też posłuchać co
inni mówią, a wychodzi jedynie z roszczeniowym podejściem, to... po
prostu lepiej by sobie dał siana i wziął jakąś prostszą bardziej
klikalną dystrybucję :)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała