[wlug] odzyskiwanie skasowanych plikow

Wawrzyniec Niewodniczański niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Nie, 26 Wrz 2004, 10:39:43 CEST

On Sun, 26 Sep 2004, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Swego czasu używałem:
> http://recover.sourceforge.net/linux/recover/
>
> Działał znakomicie.

Jeżeli to jest ten sam program co recovery z PLD to także próbowałem. Ale
nic, ani jednego pliku skasowanego.

> ps. jeśli używasz (w sensie zapisu) tego dysku to możliwe, że już plik poszedł
> w siną dal.

Prawie natychmiast po kasowaniu partycja została odmontowana. Wydaje mi się,
że nie została podjęta, żadna akcja zapisu, tylko odczyty i (od)monotowania.
I to mnie właśnie dziwi, żadnego pliku skasowanego. Gdybym odzyskał choć 10%
to bym zrozumiał, ale NULL, może jednak coś źle robię.
Czy to, że partycja była ext3 coś zmienia (zdawalo mi się, że nie).
> --
> Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
> http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/
t17 -- piękny akademik ;-)
--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php