[OT] kompilacja dla... windows

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Sob, 25 Wrz 2004, 18:40:53 CEST

On Sat, 25 Sep 2004, Grzegorz Godlewski wrote:

> Kiedyś próbowałem coś w gtk pod tym skompilować, ale poległem. :)
> Projekty OS pisane pod Windows jednak najlepiej się kompiluje MS Visual
> C++ :(.

No to propunuje coś takiego w MSVC 6.0 np.:

for(int i = 0;i<10;i++)
{
  //lalala:)
}
for(int i = 0;i<20;i++)
{
  //lalala
}

;) ...i nie tylko to. Ja tam wolę unikać MSVC o ile się da (jak już coś
muszę pod Windozę pisać.:) A jak coś piszę w nim to zwykle nie przebiega
to bezstresowo;). A to że wiele projektów OS zaleca MSVC i jest pisane
tak żeby się dobrze kompilowały - no może.

Jan Meizner
jm w pld-linux.org