Skopane Freeciv

Wawrzyniec Niewodniczański niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Sob, 25 Wrz 2004, 18:54:01 CEST

On Sat, 25 Sep 2004, Wawrzyniec Niewodniczański wrote:

> Witam
> W Ac Freeciv jest skopane. Przeglądając listę plików zauważyłem brak plików
> png. Czy możecie xpm zamieniac na png?

Wygląda na skopane prawa dostępu do katalogu /usr/share/freeciv. Po poprawde
działa. BTW czy nie powinnien być to katalog /usr/share/games/freeciv?
--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php