Skopane Freeciv

Wawrzyniec Niewodniczański niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Sob, 25 Wrz 2004, 19:20:21 CEST

On Sat, 25 Sep 2004, Robert Kurowski wrote:

> A z nieco innej beczki, probowal ktos moze kompilowac freeciv z sdl??
> (zrzuty dla niewiedzacych o czym mowa:
> http://www.freeciv.org/screenshots/1.14.1/).
> Sam osobisice sie zbieram, zeby to zrobic, ale zawsze jakos cos odwraca
> moja
> uwage, moze dzis? :) W kazdym razie gdyby ktos mial doswiadczenia chetnie
> poslucham
> o ewentualnych zagrozeniach/pulapkach itp.

Z tego co pamiętam port jest skopany i nierozwijany dalej, ale nie jestem
pewien, bo ostanio znowu zobaczyłem TopCata na jabberze, więc może wrócił i
do zespołu deweloperów Freeciv. A może ktoś inny przejął klienta sdl.

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php