[OT] kompilacja dla... windows

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Nie, 26 Wrz 2004, 13:31:51 CEST

On Sun, 26 Sep 2004, Michal Kochanowicz wrote:

> Co się stanie? Nie chce mi się rozpakowywać pudełka żeby to sprawdzić :)

Zgłosi błąd podczas kompilacji, że redefiniuje i, a ZTCP to i nie powinno
"wypadać" z pętli for. Drobiazg ale denerwujący, jak się kilka forów pod rząd pisze.
Tyle że ostatinio słyszałem, że w VC7 to już jest poprawione.

Jan Meizner
jm w pld-linux.org