Problem z Tridentem 9440 (VLB) i XFree86 (duza objetosc)

The Undefined undefine w aramin.net
Wto, 28 Wrz 2004, 17:10:13 CEST

On Tue, Sep 28, 2004 at 04:53:29PM +0200, Paweł Rumian wrote:

> 1mb, czym bardzo sie chwali przy uruchamianiu :-)
ja mialem 512-ke ;)

> No i wlasnie TU jest problem. Niezaleznie od tego czy na sterowniku
> trident czy na zwyklym vga, szuka karty na PCI - a tam za nic w swiecie
> jej nie znajdzie :-)
> I wlasnie nie wiem jak to rozwiazac. Jest opcja BusID w XF86Config, ale
> w manualu nic nie wspominaja na temat wspierania przez nia szyn innych
> niz PCI.
hm.. zostaw po prostu puste ;)

> W manie do tridenta twierdza tylko ze ta karta jest wspierana, po wiecej
> odsylaja do man XF86Config, ale tam - jak juz wczesniej pisalem - nie ma
> nic na ten temat :-/
sterowniki:
vga, svga(3.3.6), vesa
vga zadziała napewno ;)
jezeli nie chcesz sie bawic- wez po prostu stare xfree 3.3.6 z
sterownikiem VGA i wtedy.. napewno ruszy :)
Ale cudów nie oczekuj... :(

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała