MPlayer z LIVE.COM

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Wto, 28 Wrz 2004, 17:37:05 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 09/28/2004
05:14 PM:

> a co on ma na początku?
> #!/bin/sh ?
> jeżeli tak to jest niepoprawny. i albo go popraw, albo też.. zmień
> pierwszą linijkę na
> #!/bin/bash
> - wtedy będzie wykonywany przez basha

Tak tez zrobilem. A wlasciwie zdecydowalem sie na zmiane dowiazania
/bin/sh do basha zamiast do ksh, zeby bez kombinowania mi sir RPM
zbudowal. Niemniej jest to uciazliwe bardzo. Jakby ktos z developerow
mial chwilke, zeby napisac odpowiednia latke+dodac do speca mozliwosc
zbudowania z "--lang=pl" bez jego edytowania (jako bcond), to byloby
naprawde milo.

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<