Wine+Program do nauki jazdy+DBE

DoubleX doublex w wp.pl
Wto, 28 Wrz 2004, 22:00:19 CEST

Witam, chciałem sobie skorzystać z programu do nauki jazdy f-my Winfor, na
Linuxie dzięki wine.
Niestety, o ile instalacja przebiegła pięknie o tyle po instalacji
ortrzymuję taki komunikat błędu:
Exception EBDEngineError in module Nauka.exe at 0009C0FA
An error occured while attempting to initialize Borland Database Engine
(error $251E).
Z tego wnioskuję ze po prostu nie mam DBE w systemie, sprawdzam i
faktycznie nie mam bo nie instalowałem to skąd :P
Pytanko mam takie jak można, jesli w ogóle można, dograć BDE albo co inego
zrobić żeby program ruszył?