Na jakim etapie jest PLD AC

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 29 Wrz 2004, 16:37:13 CEST

On Wed, Sep 29, 2004 at 01:20:34PM +0200, Marcin Sztolcman wrote:

> imo tak. nie mam potwierdzonych danych (w sensie: liczbowych) ale z
> wlasnej pracy na tym sprzecie wszystko smiga znacznie szybciej niz pod
> zwyklymi athlonami. tylko ze na desktop troche moze brakowac - nie udalo
> mi sie np d tej pory uruchomic karty pcmcia gprs (nie udaje mi sie
> skompilowac jakiegos pakietu do pcmcia, ale ostatni raz bawilem sie tym
> juz dosc dawno temu, i juz nie pamietam diokladnie co sie psulo ;) ),
> ale jak pisalem - brak czasu
coz.. z tym sie akurat pobawie, najwyzej bede madrzejszym marudzic..
i djurbanowi ;)

> firefox smiga, psi tez, jakies muly tez byly zapuszczane - wiekszych
> problemow niet. ogolnie programy poza kdeowymi chodza raczej bez problemow.
no to "minimum" dla mnie jest.
a z reszta bedzie mozna psuc...

> generalnie jest tak: jest na pewno wiecej problemow z amd64 niz z 32bit,
> ale dla osoby ktora ma jakies pojecie, troche czasu i zapalu to nie taki
> duzy problem. moje subiektywne odczucie jest takie: jesli mialbym kase
> na nowy sprzet, to dla siebie do domu wzialbym amd64
:)
z tym ze.. jak patrzalem to roznice cenowe nie sa az tak strasznie
duze... zeby nie mozna sobie bylo na to pozwolic... miedzy porzadnym xp
a 64 tego samego "przelicznika" roznica jest wrecz pomijalna..
a moze gdzies indziej jest kruczek?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała