xfce i swap i instalacja

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Nie, 3 Kwi 2005, 08:42:55 CEST

Witam
Po aktualizacji xfce z ac (bodajże 4.2.0-1)przestały sie ładować niektóre pluginy xfce np. zegar w panelu, głośność, taskbar itp. Także menu nawala kiedy naciska się ppm na pulpit. Da sie coś z tym zrobić??
drugie pytanie dotyczy swapa. Czy da sie zwiększyć pamięć swap bez zwiększania partycji na której jest swap?? Myślałem coś o loop ale nie wiem jak stworzyć odpowiedni plik, i jak go później zrobić swapem:(
Trzecie pytanie to czy ktoś próbował kiedyś zainstalować pld z dyskietki używająć bezpośrednio neostrady (a mianowicie modem usb). Bo chciałbym zainstalować z netu a nie mam karty sieciowej, a instalacja z dysku czy z cd-romu nie wchodzi w grę. Myślę że potrzebne by by były odpowiednie sterowniki eagle-usb, ale ich nie rozpowrzechniają skąpilowanych a raczej na systemie z dyskietki nie da się tego skąpilować.
Jeśli ktoś by miał skąpilowanego już eagle-usb to był bym bardzo wdzięczny jak by mi podrzucił.