xfce i swap i instalacja

Paweł Zaskórski p.zaskorski w wp.pl
Nie, 3 Kwi 2005, 09:47:11 CEST

On 2005-04-03 08:42, Piotr Grymkowski wrote:
> Witam Po aktualizacji xfce z ac (bodajże 4.2.0-1)przestały sie
> ładować niektóre pluginy xfce np. zegar w panelu, głośność, taskbar
> itp. Także menu nawala kiedy naciska się ppm na pulpit. Da sie coś z
> tym zrobić??

A jaką masz wersję gtk+2? To wydanie Xfce zbudowano na gtk+2-2.6.x, jeśli
zatem masz jeszcze u siebie wersję gtk+2-2.4.x - uaktualnij ją a problem
zniknie.

> drugie pytanie dotyczy swapa. Czy da sie zwiększyć pamięć swap bez
> zwiększania partycji na której jest swap?? Myślałem coś o loop ale
> nie wiem jak stworzyć odpowiedni plik, i jak go później zrobić
> swapem:(

Możesz sobie stworzyć na dysku dodatkowe pliki (tak, może być ich kilka)
wymiany. Poniższe utworzy i włączy dodatkowe 256 MB swapa:

dd bs=256 count=1M if=/dev/zero of=/ścieżka/plik_wymiany
mkswap /ścieżka/plik_wymiany
swapon /ścieżka/plik_wymian

--
Strona domowa: http://pmz.jogger.pl # JabberID: pmz w jabber.org