thunderbird

gruszek@pogodanet.pl gruszek w pogodanet.pl
Pon, 4 Kwi 2005, 19:11:26 CEST

Rafał Dziedzic napisał(a):

> Ha! Dzisiaj to przerabialem :)
> chmod -R a+rX /usr/lib/mozill-thunderbird

to mi niestety nei zadzialalo ale wlaczylem z konsoli thunderbirda i
przeczytalem ze musze najpierw uruchomic z roota zeby ustawic costam
costam... uruchomilem jako root, na wszelki wypadek jako root
zainstalowalem polski jezyk, wylaczylem, potem uruchomilem juz normalnie
i juz dalo sie instalowac wszystko :)