POSTFIX

Jan Widel jwnews w debian.maszyna.pl
Wto, 5 Kwi 2005, 22:11:47 CEST

Michal Abramowicz napisał(a):

>http://pl.docs.pld-linux.org proponuję się zapoznać,
>dodatkowo poszukaj w google co to znacyz open relay,
>dodatkowo dlaczego jest źle pozwalać wysyłać emaile z serwera
>bez autoryzacji (aka często się takie kwiatki znajduje na
>serwerach w firemkach że  z lanu można słać czyli do postifixa
>jest wpisane mynetworks = LAN/prefix)

Hmm, nie bardzo zozumiem czemu z tym do mnie...?
Wiem co to open ralay, i ja zabezpieczam moje servery przed
nieautoryzowanym wysyłem maili.
1) Pytanie w pierwszym poscie było było jednoznaczne, dlatego moja
odpowiedź taka a nie inna.
2) Jak by Ci sie chcialo zaglądnąc na strone którą wymieniłem to byś
zobaczył tam opsi konfiguraacji postfixa z SASL-AUTH.
Następnym razem czytaj dokładnie zanim komuś zwrócisz uwagę.

Jan Wideł
http://debian.maszyna.pl   | 	jasiek(at)debian.maszyna.pl
PLD Linux Developer 	   | 	jasw(at)pld-linux.org