BIOS & Linuks

Śro, 6 Kwi 2005, 11:23:12 CEST

Osóbka znana jako Pawel, wystukała:

> BIOS zwykle aktualizowało się z dyskietki startowej w DOSie...

Jeszcze niektóre płyty mają możliwość flashowania z poziomu BIOSu (jakiś
klawisz na starcie F2? trzeba przytrzymać). Ale ważne jest aby nowy obraz
był na dyskietce odpowiednio nazwany. A poza tym masz rację - najwygodniej
z dyskietki systemowej... Można z freedosem na ten przykład. Albo
www.bootdisk.com :)

pozdrawiam