PLD nie startuje

Paweł Nawrocki enpe w o2.pl
Śro, 6 Kwi 2005, 15:04:56 CEST

witam,
kolega, ktory wyjechal na pol roku za granice zostawil mi pod opieke serwer.
jakby cos sie dzialo to ja mam sie nim opiekowac.

no i wlasnie wczoraj zadzwonil, ze cos sie stalo, bo nie moze dostac sie do serwera.
pojechalem do jego domu, zabralem komputer do siebie, wlaczylem
i podczas startu pojawia sie komunikat:

LILO 22.6.1 Loading pldEBDA is big; kernel setup stack overlaps LILO second stage

i dalej nic sie nie dzieje.
u siebie w domu tez mam PLD, ale z takim komunikatem/bledem nigdy sie nie spotkalem.
czy mozecie dac mi jakas wskazowke co moze byc nie tak?

z gory wielkie dzieki,
pawel nawrocki