pytanie

Krzysztof Popławski stimoroll w ezakopane.pl
Śro, 6 Kwi 2005, 19:01:58 CEST

----- Original Message -----
From: "Kamil Kosiński" <paladine w op.pl>
To: "PLD: Users list (Polish)" <pld-users-pl w pld-linux.org>
Sent: Wednesday, April 06, 2005 5:53 PM
Subject: Re: pytanie

Chodzi głownie o to, że nie odpisuje się nad wiadomości no i przy okazji
wypadało by ciąć maile, a przynajmniej chociaż podpisy wycinać!
Ja się czyta tego maila? Strasznie, bo najpierw czytasz co ja napisałem,
a potem treść do której się odnoszę? Przeszkadza to, że połowa maila,
podpisy?
W tym problem, a nie w tym, że używasz takiego klienta poczty jakiego
używasz!

I to jest sensowna odpowiedz (w przeciwieństwie do Pana Marcina)
Dziękuje, będe sie stosował.
P.S. A do Pana Marcina - na jałowe dyskusje mam prywatnego maila.