PLD nie startuje

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 6 Kwi 2005, 19:06:11 CEST

Dnia środa, 6 kwietnia 2005 18:24, Sławek Owoc napisał:
[...]
> poldek -i localedb-src-XXXXXXXXXXXXX
> a nie edycja /etc/sysconfig/i18n
> a potem localedb-gen ?

A jak określisz domyślny język systemu (domyślne locale)? Możliwe, że ta
edycja console nie jest konieczna - błąd opisywany przez Pawła likwiduje
doinstalowanie kbd (wiem bo instalowałem system w ubiegłym tygodniu i to
spotkałem). Instalacja localedb-src-... i odpalenie localedb-gen generuje
pliki locale, natomiast edycja /etc/sysconfig/{i18n,console} definiuje
czcionkę i domyślne locale (mam nadzieję, że nie namieszałem).
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\