Walka z 2.0

Lukasz "S-K" Jarochowski L.Jarochowski w sanity.int.pl
Czw, 7 Kwi 2005, 00:30:08 CEST

l00natyk napisał(a):
> Hehehe.........ja nie miałem fdd więc żeby ra zainstalować musialem
> najpierw mandrake, później podrzucić tam kernela i initrd z ra i
> dopiero :D.

Ja startowałem z Ra z płytki w L+, zmieniłem wtedy mojego Slacka na PLD.
Potem robiłem instalki na różne sposoby, ale najczęściej netbootkietka +
poldek.

Teraz robię:
instalacja z jakiegoś przedwiecznego mini-iso Ac, poldek --up, install -F *,
dalej normalna konfiguracja i instalka pakietów.

I cały czas mi brakuje w poldku jakiegoś interfejsu kolekcji, tak żebym mógł
sobie wrzucić install --collection kde-workstation na ten przykład :)

ale mniejsza. W każdym razie z instalką PLD często są ciekawe akcje - np,
przerabianie initrd w chroocie zaraz po instalce na scsiowym dysku, albo
dociąganie kde-splash-Default przy niezrozumiałym segfaultowaniu większości
kaplikacji itp itd :). Nic z czym sobie nie można poradzić...

Pozdrawiam
ŁJ

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl