Walka z 2.0

Maciek Mitura emkwadrat w poczta.onet.pl
Czw, 7 Kwi 2005, 00:40:19 CEST

Thu, Apr 07, 2005 at 12:30:08AM +0200, Lukasz S-K Jarochowski napisał:
> I cały czas mi brakuje w poldku jakiegoś interfejsu kolekcji, tak żebym mógł
> sobie wrzucić install --collection kde-workstation na ten przykład :)
Jest opcja --pset <zbior_pakietow> - możesz przygotować sobie własny zbiór
pakietów i przy jego pomocy instalować. Spis pakietów jest w plikó tekstowym i
może sie nazywać 'kde-workstation' ;)
> ale mniejsza. W każdym razie z instalką PLD często są ciekawe akcje - np,
> przerabianie initrd w chroocie zaraz po instalce na scsiowym dysku, albo
> dociąganie kde-splash-Default przy niezrozumiałym segfaultowaniu większości
> kaplikacji itp itd :). Nic z czym sobie nie można poradzić...
Na tym polega piekno PLD, mobilizuje Cie do głębszego poznania systemu, a nie
tylko "klik next".

Maciek Mitura
gg: 915150 | jid: mitek[at]chrome.pl