upgarde AC - KDE przestało działać

Łukasz Michalski l.michalski w ant.gliwice.pl
Czw, 7 Kwi 2005, 13:46:55 CEST

Po upgarde AC do stanu z dziś przestało mi działać KDE. Objawy są takie, że
po wykonaniu

startx

pojawia się okienko "Could not start kdeinit"

kdeinit startowany z konsoli robi segfault.
strace oraz zrzut stosu z gdb w załącznikach.

Próbowałem instalować paczki z ready ale to też nic nie pomogło.

PLD AC i686.

Będę wdzięczny za każdą pomoc.
Łukasz