upgarde AC - KDE przestało działać

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 7 Kwi 2005, 13:56:14 CEST

Dnia czwartek, 7 kwietnia 2005 13:46, Łukasz Michalski napisał:
> Po upgarde AC do stanu z dziś przestało mi działać KDE.
[...]
> Próbowałem instalować paczki z ready ale to też nic nie pomogło.
Ja mam bieżące, z kdelibs-3.3.2-3 (ogólnie AC+ready) i mi działa, zarówno na
{i586,i686}+NVidia, jak i na Athlon+ATI. Może testowo zmień nazwę katalogu
~/.kde na coś innego i sprawdź, czy się odpalają na "czystym" koncie?
Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                     ICQ:             146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                     GG:               2441498