RE: upgarde AC - KDE przestało działać

Łukasz Michalski l.michalski w ant.gliwice.pl
Czw, 7 Kwi 2005, 15:01:08 CEST

> [...]
> Ja mam bieżące, z kdelibs-3.3.2-3 (ogólnie AC+ready) i mi działa,
> zarówno na
> {i586,i686}+NVidia, jak i na Athlon+ATI. Może testowo zmień nazwę
> katalogu
> ~/.kde na coś innego i sprawdź, czy się odpalają na "czystym" koncie?
> Pozdrawiam.

Problem w tym, że zupgrejdowało się wszystko oprócz KDE, które było już w
najnowszej wersji.
Na czystym koncie jest to samo.
kde-splash-Default jest zainstalowany.
Nvidia nie ma z tym nic wspólnego (co widać w strace) - kdeinit robi
segfault uruchomione z pod konsoli jeszcze przed próbą podłączenia się do
X'ów. Gdyby dobrze działało powinno napisać "Cannot open display".

Łukasz