Czcionki

Piotr Pawełek ppawelek w onet.pl
Czw, 7 Kwi 2005, 17:25:16 CEST

Użytkownik Zbigniew Parys napisał:

> fbset?

Nie siedzę teraz przy maszynie - LCD to tylko praca :(
ale wszelkie zabawy z fb kończyły się fiaskiem.
Próbowałem z VESA, i rivafb niestety obydwie metody zawiodły...
Niestety nie pamiętam dokładnie jaka płyta (na pewno Intel-a),
zaś karta graficzna to coś koło GF4-400MHz, procesor P4 2,4GHz
W poniedziałek mogę podać szczegóły.
Any idea ?

--
Piotr Pawełek :: ppawelek(at)onet(dot)pl ::