Czcionki

Lukasz "S-K" Jarochowski L.Jarochowski w sanity.int.pl
Czw, 7 Kwi 2005, 22:19:46 CEST

Jakub Piotr Cłapa napisał(a):
> Czcionki pod konsolą są raczej tylko bitmapowe i antialiasowane nie
> będą. (przynajmniej bez cudów w stylu bootsplash)

BTW: ktoś zrobił nasz PLDowy bootsplash i by się pochwalił jak?

U mnie się okazało, że bootsplash jest odpalany przed zamotowaniem systemów
plików (poza /) i się dzieją ciekawe kwiatki: brakuje mu bibliotek
z /usr/lib i np. cut. Jeszcze nie bawiłem się w jakieś przeróbki skryptów.

Komuś to działa?

Pozdrawiam
ŁJ

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl