*** GMX Spamverdacht *** Klawiatura w GNOME

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Czw, 7 Kwi 2005, 22:22:54 CEST

On Thu, 07 Apr 2005 18:36:04 +0200
Michał Straszak <michal w nasza.ath.cx> wrote:

> Witam.
> Coś bardzo dziwnego mi się stało po ostatniej aktualizacji AC z AC-
> Ready (m.in. GNOME'a do wersji 2.10). Mianowicie ogólnie działa mi
> klawiatura, ale nie mogę nic napisać, widać, że wciskam klawisze a
> efektu brak. Zachowuje się tak tylko właśnie GNOME, w XFCE jest
> wszystko dobrze. Prosiłbym o jakieś nakierowanie na źródło problemu,
> bo nie mam pojęcia nawet od czego zacząć, w logach oczywiście nic nie
> ma.

niestety ilość podanych przez Ciebie infomacji nie pozwala nawet na
zaryzykowanie drobnej teorii spiskowej odnoszącej się do przedstawionego
problemu.

--
Fryderyk Dziarmagowski