bootsplash - było Czcionki

Czw, 7 Kwi 2005, 23:00:41 CEST

Jakub Piotr Cłapa napisał(a):

> BTW: ktoś zrobił nasz PLDowy bootsplash i by się pochwalił jak?
Teraz

> U mnie się okazało, że bootsplash jest odpalany przed zamotowaniem systemów
> plików (poza /) i się dzieją ciekawe kwiatki: brakuje mu bibliotek
> z /usr/lib i np. cut. Jeszcze nie bawiłem się w jakieś przeróbki skryptów.

> Komuś to działa?

Doszedłem do silent z progresem, ale na przełączaniu do verbose poległem.
Rzeźba była w rc-scripts niewielka. Dopisałem wrapper do wyświetlania prograss bar, ale klawisz przełączający silent/verbose powinien być łapany na poziomie binarek ze splashutils - nawet mapowanie nie wystarcza, bo w trakcie startu shell nie jest aktywny. Potrzeba modyfikacji splash.bin mnie przerosła.
#rpm -qa | grep splash
splashutils-0.9.1-1
splashutils-theme-darkblue-1-1

P.S. Czyste verbose można zrobić - parę linijek w initrd:linuxrc i parę plików do initrd więcej.
Na przełomie 2004/2005 ktoś to nawet opisywał - jest w archiwum.

--
WK