Klawiatura w GNOME (utf-8 encoding tozhe!)

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pią, 8 Kwi 2005, 10:58:51 CEST

On 2005-04-08 10:32, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

>On Fri, 08 Apr 2005 08:31:54 +0200
>"Bohdan R. Rau" <ethanak w polip.com> wrote:
>[...]
>>

>świetnie. poczekaj, aż się błedy same znajdą i same poprawią.

No wiesz... ta maszyna jest do pracy a nie do eksperymentów.

>upgrade libxklavier i problem zniknie.

A zaraz spróbuję, dzięki (może najpierw napiszę :)

>nie ma magicznych spsobów. są tylko przypadkowo wciśnięte kombinacje
>klawiszy.

Rzecz w tym że miałem zdefiniowaną kombinację przełączania klawiatury jako
CTRL_L-CTRL_R, ale obecnie używana klawiatura _nie ma_ prawego controla
(zepsuł się biedaczek i na wszelki wypadek żeby mnie nie kusiło w ogóle
klawisz wyjąłem),
stąd moje podejrzenia o magię...

>Адиёс мучзацзо

No, jeśli już to "мучачо" ;)