Braki w mini-iso

Andrzej Andrzejewski doublex w wp.pl
Pią, 8 Kwi 2005, 15:36:40 CEST

Witam. Czy ktoś może mi wyjaśnić jeden fenomen?
Otóż chcę pomóc koledze zainstalować PLD Ac z mini-iso, kernel 2.6.8-4. Problem występuję w momencie instalacji neostrady. W dokumentacji na stronie jak byk jest napisane: zainstaluj kernel-usb-eagle i inne pakiety. Te INNE znajdują się na płytce, a gdzie do jasnej anielki jest pakiet kernel-usb-eagle w 2.6.8-4?? ( jest tylko kernel-smp-usb-eagle w 2.6.8-4, a to roznica znaczna) Niby jak mam ustawić neo? Czy ktoś moze mi wskazać gdzie mogę ten pakiet dostać albo ewentualnie jak to obejśc? Probowalem zainstalowac pakiet dla smp, skopiować moduł do lokalizacji modułów "zwykłego" 2.6.8-4 ale to nie działa, ma on rozszerzenie *.ko.gz. Prówboałem jakoś rozpakowac ale ciągle wyskakuje info ze to nie archiwum. Może coś robię nie tak, źle kombinuję... no nie wiem. Więc jak zrobić żeby działało?
Pzdr

Jakość telefonii stacjonarnej, a cenny do 95 % niższe!
Zasięg cała Polska i 52 kraje z całego świata. Sprawdź:
http://klik.wp.pl/?adr=www.Telefon.wp.pl&sid=350