Braki w mini-iso

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pią, 8 Kwi 2005, 21:23:44 CEST

On Fri, Apr 08, 2005 at 03:36:40PM +0200, Andrzej Andrzejewski wrote:
> Witam. Czy ktoś może mi wyjaśnić jeden fenomen?
> [...]
wracając do twego problemu to juz na ftpie nie ma tego co szukasz,
albo (jak masz kernel-smp to jego uzyj z płytki) albo zassij
kernel + kernel-usb-eagle w nowszej wersji, ale tu zdaje sie nie masz
dostępu do netu
w większości wypadków kernel smp będzie działać na maszynie 1 procowej
potem se wymieniasz na nowszy
ale tak se dywaguje bo nie wiem dokładnie co jest na "mini-iso"

pozdr,
m.a.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba