Walka z 2.0

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Sob, 9 Kwi 2005, 13:36:28 CEST

04/09/2005 11:34 AM, Krzysztof Popůawski wrotek:
> Hotplug mam zainstalowe.
> Wykrywa mi modem
> Wsztstko z instrkucji z pl.docs.pld-linux.org przyjmuje bez bůćdu.
>
> Szczegóůy: po zaůadowaniu usbcore i ucid-hcd zapala mi sić modem i myszka
> (bo teý mam na usb)
> potem zgodnie z instrukcjŕ mount i sprawdzam cat /proc/bus/usb/devices i jet
> speedtouch
>
> wszystko potem po kolei i nie wyskakuje bůŕd, ale mimo wszystko nie ůŕczy
> sić z netem.
>
> A oto wyciŕg z logów:
> #ppp
> pppd 2.4.2 started by root
> [...]

Strzelam.
ja u siebie w /etc/ppp/peers/neostrada mam linię:
pty "/usr/sbin/pppoa3 -e 1 -v 2 -m 1 -c -vpi 0 -vci 35"

1. Sprawdź czy masz ten parametr -e.
2. Ja używam sterowników do speedtouch'a dostarczonych z neostradą i to
samo modem_run i ppptoa3. Nie instalowałem PLDowych pakietów.

Adam.

--
Adam Skowroński                  * Zawsze można ZU powiedzieć, że
tytus w oldfield.org.pl            * konsola to takie G*du-G*du z