OT- Co polecicie z WiFi...

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Sob, 9 Kwi 2005, 21:34:52 CEST

Tomasz Woźniak wrote:
> Witam.
>
> Chodzi o polaczenie na odleglosci okolo 200m z optyczna lacznoscia.
> Spodziewam sie ze zarowno AP jak i karta po drugiej stronie bedzie
> potrzebowal zewnetrznych anten. Po jedej i drugiej stronie bedzie
> routerek z PLD.
>
> Pytanie co polecicie aby:
> 0. Dzialalo.
> 1. Nie kosztowalao za duzo.
> 2. Dalo sie odpalic pod PLD.
> 3. Wieszalo sie nie czesciej niz raz miesiacu.
>
> Najcheteniej uslyszalbym konkretne modele sprzetu i orientacyjne ceny.

Ja zestawiłem coś takiego na WRTG54G na 250 metrach przez drzewa (czekam
  w miernym humorze na wiosnę) i chodzi znośnie (25% strat, ale to przez
te drzewa).
Po drugiej stronie karta WiFi Realteka; dwie antenki Yagi (18dBi AFAIR).

Jest nieźle i choć routerek drogi (400zł), to fajny (można się na niego
z SSHować -- na linuksie chodzi).

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa