PPC+Adaptec 2940UW+SEAGATE ST34520W = strasznie wolny transfer (dodatkowe info)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 10 Kwi 2005, 11:51:26 CEST

Dnia niedziela, 10 kwietnia 2005 07:17, Sławek Owoc napisał:
[...]
> nie chce byc wyrocznia... ale ten transfer nie jest zly, pamietaj ze
> masz kontroler sprzed 10 lat (dysk pewnie nieduzo mlodszy ;)
No cóż... nowości to to nie są :-) Ale powinno być szybciej niż 2.5MB/s.
Zwłaszcza, że kontroler na płycie jest starszy, do tego wolniejszy (taśma
50 pin), a wyciąga z niego cały 1MB/s więcej.

> SPrawdz najwazniejsza rzecz przy scsi, czy masz kabelek z aktywym
> terminatorem jezzeli nie to czy masz na pewno wlaczona terminacje na
> kontrolerze i na dysku (skoro nie masz innych urzadzen na tym kabelku)
Terminatora na taśmie nie ma, ale jest włączona na dysku zworkami. Inna
sprawa, że testowo zdjąłem zworkę włączającą terminację - dysk dalej
działał, transfer ten sam. Może terminacja na dysku jest uszkodzona :-/
Wiadomo jak to sprawdzić? Możliwe, że taśma jest kiepska - kosztowała mnie
całe 5zł. Zaraz się wybieram na giełdę, może znajdę coś lepszego.

Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\