instalator: parted

Fajti qrwamaca w go2.pl
Nie, 10 Kwi 2005, 14:50:06 CEST

> Tak nie powinno byc. Ale AFAIR obecne isos sa wygenerowane ze zla
wersja
> instalatora.

 nagralem mu dyskietke addons1. pomielil, wczytal moduly mii,
eth-mod 8139too i probowal cos sciagna. na koniec wyplul komunikat:

Cannot get
http://ftp.pld-linux.org/dists/2.0/PLD/athlon//PLD/inst/2.4.27-experimental/ide-mod.tar.gz

 oczywiscie taki plik istnieje, ale bez dwoch palek w srodku ktore
same sie tam dodaly (w configu wpisalem ...'PLD/athlon')

 w koncu wystartowalem z dyskietki i instalacja poszla bez problemu
na tych samych ustawieniach, zapisanych wczesniej.
 oczywiscie instalowalem z sieci.

pozdrawiam