modem_run na AC v1.9x i speedtouch 330

Dariusz Krzempek darek.k.fm w interia.pl
Nie, 10 Kwi 2005, 20:15:09 CEST

Witajcie,

 Mam kłopot z programem modem_run.
Dokładniej, sytuacja taka że gdy występują jakieś problemy z modemem
speedtouch 330 i przyjdzie załadowoać ponownie firmware, staje się to nie
możliwe :(

uruchamiam modem_run z parametrami takimi jak ładuję firmware modemu za
pierwszym razem, niestety to nie działa. Zamiast załadować oprogramowanie
ten odrazu przechodzi do prompta a w logach świecą pustki :/

W takiej sytuacji pozostaje tylko restart systemu.... przecierz to nie
windows żeby tak robić ale na chwile obecną nie pozostaje mi nic innego.

Czy ktoś może mi pomóc rozwiązać ten problem? Czy to jakiś błąd samego
programu modem_run? zainstalowoałem pakiet speetch330 który zawiera ten
program.

Pozdrawiam
Dariusz Krzempek

Jan Pawel II 1920 - 2005