Walka z 2.0

Krzysztof Popławski stimoroll w ezakopane.pl
Nie, 10 Kwi 2005, 22:28:09 CEST

----- Original Message -----
From: "Adam Skowroński" <tytus w oldfield.org.pl>
To: "PLD: Users list (Polish)" <pld-users-pl w pld-linux.org>
Sent: Saturday, April 09, 2005 1:36 PM
Subject: Re: Walka z 2.0

>ja u siebie w /etc/ppp/peers/neostrada mam linię:
>pty "/usr/sbin/pppoa3 -e 1 -v 2 -m 1 -c -vpi 0 -vci 35"

>1. Sprawdź czy masz ten parametr -e.
>2. Ja używam sterowników do speedtouch'a dostarczonych z neostradą i to
>samo modem_run i ppptoa3. Nie instalowałem PLDowych pakietów.

1. Mam parametr e - zgodnie z opisem z pld-docs
2. Próbowałem i nic.
Próbowałem neostrada_tp z płyty : ./instalacja ./konfiguracja potem
neostrada_tp start
i wypisuje że łąduje firmware(kontrolki nie migają) potem że czeka na
logowanie i ip i potem kończy bez błędu - nie jest jednak połączony

Próbowałem metodą z pld-docs i daje pppd call neostrada - zaczyna wypisywać
jakieś krzaczki ale nic się po za tym nie dzieje.

Prówałem adsl-setup i adsl-start i otrzymuje komunikat time-out.