udev

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pon, 11 Kwi 2005, 00:18:18 CEST

Dnia poniedziałek 11 kwiecień 2005 00:12, Artur Flinta napisał:

> [aflinta w warp aflinta]$ ls -l /dev/* |grep mixer
> [aflinta w warp aflinta]$ ls -l /dev/* |grep dsp
> [aflinta w warp aflinta]$
>
> Co mają te urządzenia z Alsą wspólnego?

no dobra, tu mnie zagiąłeś. nie wiem, też ich nie miałem i co i rusz coś
chciało się do nich odwołać (głównie KDEowy artsd).

ale może w takim razie ich brak był poprawnym zachowaniem...

any way: kiedyś na liście ktoś rzucił że udev <0.xx jest ok, to tego się
trzymałem - w tej chwili zupełnie nie mam czasu szukać rozwiązań, a nie
obejść...

m.