OT- Co polecicie z WiFi...

Sławomir Kawała slwkk w alternatywa.net
Pon, 11 Kwi 2005, 01:41:15 CEST

Dnia Sun, 10 Apr 2005 22:29:51 +0200
Jakub Piotr Cłapa <loc w toya.net.pl> napisal(a||e)s:

> Trzeba przemontować drugą antenę na dłuższym kablu nieco wyżej i
> będzie  git. ;]

Chyba, ze tak :-)

> Access Point jako repeater na 2 anteny? Jakiś specjany potrzebny?

Nie, nie ... chodzilo o cos takiego:

ap1 <=> ap2 <=> ap3

ap2 w trybie repeater, ustawiony w miejscu gdzie zobacza go ap1 i ap3, a
po drodze nie bedzie drzew (no chyba, ze takie ustawienie ap2 tez jest
impossible)

> 25% tak bardzo o sobie znać nie daje o dziwo. Jedynie strumienie
> RealMedia i VoIP chodzą słabawo (no i Samba czasem się też zatnie).
> TCP  działa całkiem nieźle.

No to niezle.. u mnie klienci zyc nie dawali juz przy stratach
dochodzacych do 10% (i sie im nie dziwilem).

--
pozdr. Slawek
JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net