mdadm

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 11 Kwi 2005, 08:26:22 CEST

On Mon, Apr 11, 2005 at 01:33:45AM +0200, Michał Panasiewicz wrote:
> raidhotadd jaki ma odpowiednik w mdadm??
> jesli ktos byłby chetny opisać odpowiedniki komend z raidtools do mdadm
> to byłbym wdzieczny wszedzie w sieci sa niestety odniesienia do
> raid-tools

z mana:
For Manage mode:
       -a, --add
              hotadd listed devices.

Kiedyś musiałem dodać wypadnięty dysk z raida, i zrobiłem to
mdadm -a /dev/hda2 /dev/md0 czy jakoś w tej kolejności.

Pozdrawiam,
m.a.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba