Do PROCESORoznawcow dot. P4 oraz XEON

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Pon, 11 Kwi 2005, 11:40:13 CEST

> Coś tam jest, coś tam działa, nawet 9 miesięcy temu działało :) Ale nie
> ma kilku rzeczy przydatnych na desktopach.

Do desktopa uzywal nie bede.. tylko consola i podstawowe pakiety dla
serwerow.. jak to tak sie rozwija? W miare dynamicznie i na czasie?
Gdzie znalazlbym liste aktualnie zawartych pakietow dla a64?

> No ja bym powiedział, że nie tyle przyszłościowym, co obowiązującym od
> jakiegoś czasu, bo Athlon MP chyba nie jest tu konkurencją? A
> potrzebujesz faktycznie dwuprocesorowe rozwiązanie?

Roznica pomiedzy plyta 1- a 2-procesorowa z tej serii Tyana to ok
150zl, tyle to znajde.. narazie planuje obsadzic 1 gniazdo, a z czasem
drugie. No chyba ze Athlon ma tez kilka fabryk jak Intel i tez puszcza
kilka roznych serii tego samego modelu procesora.. ?
Pozdrawiam!

--
Pozdrowienia,
 pszemaz WP