Do PROCESORoznawcow dot. P4 oraz XEON

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 11 Kwi 2005, 12:03:35 CEST

Dnia 11-04-2005, pon o godzinie 11:50 +0200, pszemaz WP napisał(a):

> Powroce tutaj jeszcze do tego RescueCD zeby nie pisac juz kolejnego
> posta. Bylem na ftp.rescuesc.pld-linux.org i nie ma tam obrazka dla
> amd64, tylko na zwykle amd. Czy to od tego mam zaczac w razie czego? I
> ewentualnie jak potem z przejsciem z adm na amd64?
> Pozdrawiam!

Na zwykłe AMD też nie ma, bo jest jedno tylko na 386 i tyle :)

Poniżej jak widać dla AMD64 też jest:
http://rescuecd.pld-linux.org/download/2004-07-18/amd64/

A odnośnie Opteron vs Athlon64 - to różnica jest cenie procesora.

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.